Begint het avontuur van ILL. Help mam bij het herstellen en redden van je planeet. Ontdek twee einden van het verhaal. Ga door 50 verschillende escape rooms. Gebruik een touw, rol, spring, vlieg, duik, stuiter, verzamel sterrenstelsels en energie. Mam heeft meer energie nodig. Breng het haar.