Vella Tartine en Shay Volta zijn twee tieners in enigszins vergelijkbare situaties, maar in radicaal verschillende werelden. Je kunt naadloos schakelen tussen hun verhalen en ze helpen om de controle over hun eigen leven in handen te nemen en om te gaan met de onverwachte avonturen die volgen.