Broken Sword 5 - the Serpent's Curse
Een beroving... een moord... en het begin van weer een episch, origineel Broken Sword-avontuur.
Het meermaals bekroonde Revolution Software brengt je een nieuwe aflevering uit deze klassieke avonturenserie vol puzzels.
De onverschrokken Amerikaan George Stobbart en de temperamentvolle Franse journaliste Nico Collard doen onderzoek naar een gestolen schilderij en een moordcomplot. Dit complot is geworteld in mysteries die ouder zijn dan het geschreven woord...
Kunnen de scherpzinnige, integere en droogkomische George en Nico de mensheid behoeden voor een ramp? Kun jij het geheim van de Serpent's Curse ontrafelen? Een vloek die volgens sommigen van de duivel zelf afkomstig is...
De game bevat een kijkje achter de schermen, speciaal voor de Nintendo Switch-versie. Je ontgrendelt deze nooit eerder uitgebrachte interviews met het team achter Broken Sword terwijl je speelt en komt zo meer te weten over het verhaal en het ontwikkelingsproces.