De speler moet snelle beslissingen nemen en het juiste pad kiezen op basis van de kleur van zijn vogel.
Bubble Bird is een eenvoudig maar verslavend spel dat geweldig is voor zowel volwassenen als kinderen. Ze ontwikkelt perfect reactievermogen en het vermogen om snelle beslissingen te nemen.