Bubble Blaster DX
Duik in het ultieme avontuur van het knappen van bubbels! Match drie of meer bubbels van dezelfde kleur om ze van het bord te verwijderen. Hoe meer bubbels je in één combischot laat knappen, hoe meer punten je verdient. Maar pas op: als je geen bubbels laat knappen, worden er meer aan het bord toegevoegd! Beheers de kunst van stuiterende ballen en combo-ketens om de wereldranglijsten te beklimmen.
★ Klassieke Modus: Geniet van dit verslavende klassieke bubbels-3-spel met moderne en heldere graphics. Daag jezelf uit met honderden geweldige en uitdagende levels.
★ Arcade Modus: Verhoog de uitdaging door niet alleen de kleuren te matchen, maar ook de totale som van alle genummerde bubbels van dezelfde kleur.