Bugsnax neemt je mee op een bizar avontuur naar Snaktooth Island. Hier vertoeven de legendarische Bugsnax, wezens die half insect zijn en half snack. Je bent uitgenodigd door de dappere ontdekkingsreiziger Elizabert Megafig, maar ontdekt bij aankomst dat de gastvrouw nergens te bekennen is. Het kamp is een puinhoop en haar volgelingen hebben zich verspreid over het eiland... en ze hebben honger!
Het is aan jou om de mysteries van Snaktooth Island op te lossen: Wat is er gebeurd met Lizbert? Wat zijn Bugsnax en waar komen ze vandaan? Maar vooral: waarom zijn ze ZO VERRUKKELIJK?
Vul je tas met snax! Ontdek en vang de 100 verschillende soorten Bugsnax met diverse apparaten en lokaas.
Ga op een smakelijke missie! Verken de gevarieerde biomen van Snaktooth Island om de bewoners van Snaxburg op te sporen en te herenigen.
Voer iemand en je zult zien, we zijn wat we eten. Prop je nieuwe vrienden vol met Bugsnax om ze talloze nieuwe looks te geven.
Ga dieper en ontdek de waarheid! Volg elke aanwijzing om meer te weten te komen over Lizberts buitenbeentjes en de mysteries van Snaktooth Island.
Wil je nog meer eten? Ga op zoek naar zijmissies en ga van het bekende pad af om je vaardigheden te testen tegen supergrote Bugsnax!
Doe alsof je thuis bent. Voltooi uitdagingen die klaarliggen in je postvakje, verzamel versiersels om je hut helemaal eigen te maken en geef je favoriete Snax een hoedje!