BOUWEN
Builder Simulator is een spel voor degenen wiens grootste droom altijd was om je eigen huis vanaf nul te bouwen. Bereid je plan voor, koop de benodigde materialen en bouw een perfecte woning baksteen voor baksteen. Zal het een gemakkelijke taak zijn? In het begin, ja! Uiteindelijk ben je slechts een beginner in deze serieuze bouwindustrie. Een speciaal gemaakte tutorial zal je stap voor stap begeleiden door de ins en outs van het bouwwerk. Echter, hoe meer ervaring je krijgt, hoe veeleisender de uitdagingen worden.
Elk groot bouwproject begint met een potlood en een stuk papier. En zo is het ook in Builder Simulator. Je begint je werk met het ontwerpen van een huis op een tekenbord. Lijnen, bochten, vierkanten - de hele lay-out is naar jouw smaak. Het enige dat je kan tegenhouden, is je eigen verbeelding. Dus gebruik dat hoofd van je en teken het meest uitstekende gebouw van allemaal! En als je geen idee hebt voor een ontwerp, kun je altijd een van de projecten kiezen die we hebben voorbereid.