Buildings Have Feelings Too!
Old Pete, “The Dock Yard”, wordt gesloopt. Hij is de eerste van zijn groep vrienden die gaat. Het was onverwacht en iedereen maakt zich zorgen.
Deze bijeengeraapte groep vrienden was hier al vanaf het begin, toen het echt een stad begon te worden. Met hen brachten ze industrietitanen, honderden banen en honderden huizen mee. Maar de linnenfabriek heeft dit jaar niet veel textielbestellingen binnengehaald, het pakhuis verloor weer een contract van de naburige stad en de Oude Bank heeft geldproblemen.
Gelukkig ben jij, het Hulphotel, er om te helpen en iedereen gerust te stellen dat alles goed komt. Maar wat begint als kleine klusjes, leidt uiteindelijk tot meer problemen, omdat de geschiedenis sneller gaat dan je kunt bijhouden.
Buildings Have Feelings Too! is een spannend nieuw stadsmanagementspel over gebouwen en de stad waarin ze wonen.