Bunny Bounce
In het Beach Bounce-resort wemelt het van de beeldschone dames en er zijn allerlei afleidingen. Maar dit wordt nog erger wanneer onze hoofdrolspeler Tomo na een ongeluk begint te hallucineren tijdens het werk... zijn dat konijnenoren? En wat dragen de dames nu weer op het werk?
Help Tomo langs alle valkuilen op het werk te komen en bij zijn verstand te blijven in dit vervolg op Beach Bounce.