Burly Men at Sea
Burly Men at Sea is een volksverhaal over een drietal grote, bebaarde vissers die het ruime sop kiezen, op zoek naar avontuur.
De game speelt zich af in het Scandinavië aan het begin van de 20e eeuw, waarin je kennismaakt met diverse wezens uit de folklore.