Burnstar is een uitdagende, razendsnelle actie-puzzelgame die je hersens doet kraken en je vingers in vuur en vlam zet!
Gebruik je explosieven en krachten om maximale schade aan te richten aan de bouwplaatsen van Evil Inc., een bedrijf met passende naam dat als doel heeft om het thuis van Burnstar en zijn vrienden te ruïneren. Vlam in je eentje, of speel in de multiplayerstand voor wat vurige teamworkactie!
Speel in 80 levels met vier verschillende personages, elk met unieke vaardigheden, om kettingreacties te veroorzaken en de machinerie van Evil Inc. tegen zichzelf op te zetten. Alleen de beste brandstichters kunnen Burnstars thuis redden!
Je kunt met de Joy-Con heel eenvoudig met twee spelers spelen. Probeer verschillende personages uit om te zien hoe je elk level het snelst kunt verschroeien.