Zet je koksmuts op en duik de keuken in! Jij bent de chef de cuisine in deze smakelijke simulatie waar je graag nog eens wat van op je bord schept... en meer! Run je eigen restaurant, zoek ingrediënten, onderzoek recepten en verbreed je culinaire repertoire! Alleen jij kunt je onderneming van het broodnodige succes voorzien!
De mogelijkheden zijn eindeloos in deze sissende nieuwe visie op restaurantmanagement, waarin een unieke Japanse gerechtenserie wordt aangeboden die je brein traint en je smaakpapillen verleidt!