Caffeine: Victoria's Legacy
Caffeine: Victoria's Legacy is een fantasy-avontuur vol keuzes in een Victoriaanse steampunkstijl.
Terwijl Taka op reis is naar het geboorteland van zijn lang geleden overleden moeder, komt hij op mysterieuze wijze in de stad Victoria terecht. Al snel staart hij naar een café genaamd 'Taka Coffee House', hetzelfde café waar hij zulke warme jeugdherinneringen aan heeft.
Ga samen met Taka op ontdekkingstocht en zoek naar zijn familiegeheimen in een stad waar barista's ridders zijn en de koffie koning.