Caladrius Blaze
Deze game bevat alle elementen uit Caladrius en Caladrius AC. Bovendien bevat de game extra content, zoals nieuwe levels, nieuwe verhaalscenario's, nieuwe eindbazen en personages die door Yasuda zijn ontworpen.