Calturin is een Bullet Hell Boss Rush game waarin je herrezen bent door een necromancer die je nu in zijn macht heeft. Hij belooft je je vrijheid als je zijn bevelen opvolgt. Je moet de Gauntlet of Portals doorkruisen naar onbekende landen en het opnemen tegen dodelijke wezens.