Je staat op het punt om in een zoet avontuur te duiken! Combineer de snoepjes en bereid je voor op een suikeroverload!
Verzamel buitengewone krachten die je uit elke kleverige situatie kunnen redden. Mix ze en je zou iets nog krachtigers kunnen creëren!