Candle: The Power of the Flame
Candle is een avontuur met uitdagende puzzels. Speel als Teku, een jonge knaap die op een gevaarlijke reis is om de sjamaan van zijn stam te redden van de duivelse stam Wakcha. Zijn weg ligt echter bezaaid met sinistere vallen en moeilijke obstakels.