De wereld speelt zich af in de nabije toekomst van de 21e eeuw en wordt bestuurd door een enkele corrupte regering en onder de dreiging van een kwaadaardige tovenares, Abdullah the Slaver. Gelukkig biedt een eenzame moordenaar en topagent genaamd Kirin zijn vaardigheden aan als huurwapens.