Capcom Arcade 2nd Stadium
Capcom neemt je opnieuw mee naar het stadion met nog een collectie van je favoriete klassieke hits!
Kom kijken wat er is veranderd en wat er helemaal nieuw is in Capcom Arcade 2nd Stadium!
Dankzij terugspoelen van gameplay, snelheidsaanpassingen en de mogelijkheid om je game op elk moment op te slaan en te laden, voelen je oude favorieten weer als nieuw!
Capcom Arcade 2nd Stadium, waar retro-uitstraling samensmelt met geavanceerde functionaliteit voor een nieuwe draai aan Capcoms klassiekers!
Let op: spelersaantallen verschillen per game. Multiplayer-gameplay is alleen lokaal beschikbaar.