Capcom Arcade Stadium
Shooters, vechten, actie - al je favoriete genres vind je in deze collectie! Capcom Arcade Stadium brengt je alle nostalgie van arcadegames met nieuwe en toffe functionaliteit die je toen had willen hebben!
Met de mogelijkheid om gameplay terug te spoelen, de snelheid aan te passen en je game op elk moment op te slaan en te laden voelen je oude favorieten weer als nieuw!
Capcom Arcade Stadium, waar retro-uitstraling samensmelt met geavanceerde functionaliteit voor een nieuwe draai aan Capcoms klassiekers.