Capcom Fighting Bundle
Dit pack bevat twee games: Capcom Fighting Collection, met 10 titels uit series als Street Fighter en Darkstalkers, Cyberbots en de eerste consoleversie van Red Earth plus Street Fighter 30th Anniversary Collection, oorspronkelijk uitgebracht in 2018.