Capcom Fighting Collection
Er is een grote verscheidenheid aan titels inbegrepen van series als Street Fighter en Darkstalkers, Cyberbots en de eerste consoleversie van Red Earth!
Voor beginners toegankelijke functies, zoals trainingsmodi en besturingsopties voor speciale moves met één druk op de knop, zijn inbegrepen. Je kunt het spel ook opslaan en laden om het snel opnieuw te proberen!
Dit archief bevat meer dan 500 illustraties en ontwikkelingsmateriaal van de 10 inbegrepen titels. Het bevat ook concepttekeningen die nog nooit eerder zijn vrijgegeven en materiaal van achter de schermen die een glimp bieden van het ontwikkelingsproces. Daarnaast kun je ook nog eens naar meer dan 400 nummers luisteren uit de arcadeversies van iedere titel.