Car Mayhem is een verzameling van drie grappige auto-games.
Race door de stad en pak munten om nieuwe wagens vrij te spelen. Pas wel op voor de politie die je achtervolgt en probeert te rammen!
Probeer binnen de tijd zoveel mogelijk zombies te killen en zoveel mogelijk munten te pakken.
Race door de demolition derby-arena en ram de wagens van je negen tegenstanders voordat ze jou rammen om munten te verdienen waarmee je nieuwe wagens kunt kopen.