Repareer wagens voor je klanten, en besteed het verdiende geld aan het verbeteren van je werkplaats en vergroten van je vaardigheden. Koop kapotte auto's, repareer ze, en verkoop ze met winst of voeg ze toe aan je privéverzameling. Gebruik al je ondernemerskwaliteiten om het hoofd boven water te houden.