Car Wash - Auto's en vrachtwagens garagespel voor peuters en kinderen
In dit geweldige spel voor peuters en kinderen van alle leeftijden zorg je voor het wassen en schoonmaken van 25 verschillende voertuigen.
Deze game is ontworpen en gemaakt met de hulp van kinderen en media-opvoeders om zelfs de kleinste kinderen een ontspannende, frustratievrije en toch lonende game-ervaring te bieden.