De infectie is voortbewogen door de minuut en het krijgen van het vaccin is de enige hoop van de mensheid.
Doe alles in je macht om de hordes zombies op te vechten die op straat opstapelt om je weg naar het biologische complex te maken en het monster op te halen.
Leef het verhaal van Rick, Selena en Dan, drie onderling verbonden verhalen waarop het afhangt van het halen van het vaccin om de infectie te stoppen.