Doe je gordel om en betreed de arena! Carnage is een autogevechtsgame met een hoog octaangehalte en een veelvoud aan spelstanden. Kies de manier waarop je chaos wilt creëren!
Koop Carnage nu en ontdek een nieuw soort racespel! Snel rijden en de finish bereiken is slechts een van de vele uitdagingen die op je wachten. Breng grote schade aan op straat dankzij het uitgebreide vernietigingsmodel waarmee je niet alleen voertuigen beschadigt, maar ook zichtbare veranderingen in de omgeving veroorzaakt. Na een lang gevecht zal de locatie er niet meer zo uitzien als vroeger!
De game heeft een groot aantal verschillende spelstanden. In Death Match vecht je tegen andere voertuigen en verdien je punten wanneer je ze vernietigt. In Racing neem je het op tegen 5 tegenstanders in een snelheidswedstrijd, Survival is een battle-royale-achtige gevechtswedstrijd waarbij er maar 1 auto overblijft, in Score Battle moet je ervoor zorgen dat je punten verzamelt en Freedrive stelt je in staat om de maps van de game in je eigen tempo te verkennen.
Welke stand je ook kiest, bereid je voor op een heleboel adrenaline-pompende actie! Start Carnage nu!