Castle Morihisa
"Castle Morihisa" is een roguelike met een strategische deckbuilder. Je moet je deck opbouwen door constante gevechten, krachtige talenten verwerven en de kracht van de Gevallen Helden gebruiken om de waarheid achter de rebellie in Kasteel Morihisa te onthullen.