Op een nacht stuiten Kylee en Owen op het enge Kasteel Pookapick en besluiten zijn geheimen te onthullen! Er kan toch niets misgaan, of wel?
Speel als twee verschillende personages! Sla je een weg langs vijanden met Kylee en vlieg als Owen boven je vijanden terwijl je vallen ontwijkt!