Castle of Heart
Castle of Heart, exclusief voor de Nintendo Switch, is een klassieke actieplatformer. Het is de beste en meest uitdagende game in zijn genre en bevat een nieuwe kijk op de oude formule! Als speler bestuur je een vervloekte ridder die in steen is veranderd door een boze magiër. Hij zal moeten bewijzen dat liefde en moed zelfs de donkerste magie kan verslaan.
Tijdens je missies krijg je een mooie selectie aan krachtige wapens in je schoot geworpen, zoals vurige granaten, een stevig wapenarsenaal en bijzondere power-ups. Maar onthoud goed dat het stenen lichaam zijn limieten heeft. Het zal desintegreren als de ridder energie verliest, iets dat hij alleen kan aanvullen door vijanden te verslaan. Als zijn leven in gevaar is, kan hij een van zijn armen verliezen zijn wapens niet meer gebruiken.
Castle of Heart geeft ons prachtige en gedetailleerde 3D-graphics met geanimeerde landschappen, gevarieerde weersomstandigheden en rijkelijk gevulde achtergronden. Het uiterlijk en de dieren die in deze game voorkomen halen hun inspiratie uit de Slavische mythologie en de duistere fantasy-sfeer van de beste actieplatformers in dit genre. Sommige locaties komen zelfs rechtstreeks uit mystieke omgevingen in Polen, het thuisland van de ontwikkelaars!
Deze game is de perfecte mix van klassieke invloeden met een moderne aanpak, waarin de functies van de Nintendo Switch goed gebruikt worden. Rasechte fans en nieuwkomers zullen hun hartje kunnen ophalen!