Castlevania Anniversary Collection
Castlevania Anniversary Collection, van Konami, gaat terug naar de oorsprong van de historische vampierreeks. Het bijbehorende e-book – vol informatie van ontwikkelaars, designers en anderen die zijn geïnspireerd door de Castlevania-reeks – biedt een unieke kijk in de wereld van Castlevania.
Als onderdeel van het 50-jarige jubileum van Konami kun je nu opnieuw genieten van deze klassiekers, die het platformgenre mede hebben gevormd. De Castlevania Anniversary Collection is de ideale eerste stap in de wereld van Castlevania en de eeuwige strijd van de Belmont-clan en bondgenoten tegen Dracula.