Castlevania Collections Bundle
Naast de drie actie-avonturengames uit de Castlevania-serie, maakt Haunted Castle Revisited, een opnieuw ontworpen versie van de allereerste arcadegame van Castlevania, zijn debuut. En je kunt hem ook in zijn oorspronkelijke format spelen!
Strijd mee tegen het kwaad in de Castlevania Advance Collection, een compilatie van tijdloze meesterwerken vol actie en verkenning!
Konami's Castlevania Anniversary Collection gaat terug naar de oorsprong van de historische vampierreeks.
Het bijbehorende e-book – vol met informatie van ontwikkelaars, artiesten en anderen die zijn geïnspireerd door de Castlevania-reeks – biedt een unieke kijk in de wereld van Castlevania.