Cat Quest II
CAT QUEST II is een 2D-actie-RPG in een fantasiewereld met katten en honden. De katten van Felingart zijn continu in gevecht met de oprukkende honden van het Lupusrijk en in CAT QUEST II wordt het blaftastische verhaal verteld van twee koningen, samengebracht tegen hun wil, die op een geweldige ontdekkingsreis gaan om hun tronen terug te winnen.
Na het succes van het veelgeprezen CAT QUEST, komen de ontwikkelaars The Gentlebros terug in de wereld van Felingart om de wereld van het origineel uit te bouwen met explosievere spreuken, uitgebreide wapenopties, een spannend nieuw mechanisme waarbij je van personage wisselt, en lokale multiplayerstand!