Cat Quest III
Begin een avontuur dat niet voor de poes is in Cat Quest III, het derde deel in de bekroonde Cat Quest-serie!
Voor de eerste keer in de serie bevaar je de zee en strijd je in je eigen schip! Verken de wateren met je schip, leg naadloos aan op de kust en ga te poot verder om schatten te vinden in de poezelige piratenwereld van de Purribean! Er zijn talloze schatten te vinden, waaronder nieuwe wapens zoals de donderpoes, kat-astrofale toverspreuken, miauw-sterlijke kostuums en meer!
Begin je eigen schattenjacht en vorm je eigen verhaal! Kies ervoor om de verste uithoeken van de Purribean op je gemak te verkennen, of zeg ahoi tegen allerlei eigenaardige personages en help ze met hun queesten! De miauw-steriën van de Noordster gaan diep, en het is aan jou om de vele geheimen van de Purribean te onderzoeken en onthullen. Jij bepaalt hoe dit verhaal met een staartje afloopt, dus licht het anker en begin je avontuur!