Cat and Ghostly Road
Op een dag redde de kunstenaar een kat die in de problemen zat, en ze begonnen samen te leven. Er waren geen tekenen van problemen tot op een dag een kwaadaardige geest de kunstenaar aanviel. Hierna werd de kunstenaar ernstig ziek en nu moet de wijze witte kat zijn vriend helpen en hem van de dood redden.