Ga de uitdaging aan en probeer eenden te vangen in een grappig, met de hand getekend bos. Wees jagers te slim af, stook een beer en een wolf tegen elkaar op, gebruik schuilplaatsen, verplaats je door ondergrondse tunnels, vermijd vallen maar zorg dat je vijanden er wel intrappen! Wees een sluwe vos!