Catty en Batty: de geestengids is een casual coöperatieve puzzelgame voor thuis, geïnspireerd door Lemmings en Tower Defense! Speel als Catty of Batty en bouw een pad om geesten naar huis te leiden.
Je mag video's van deze game streamen en maken, zelfs als de functie voor het genereren van inkomsten is ingeschakeld. De muziek is een originele soundtrack die veilig kan worden gestreamd. Veel plezier!