Pak je pikhouweel en genoeg bommen voor je reis in de verraderlijke dungeons in pixelachtige 8-bitstijl. Cave Bad speelt zich af in hetzelfde universum als Pity Pitt. Oratio de dwerg keert terug voor nog meer actie en ontdekkingen. Dit keer zie je hem van bovenaf vechten tegen demonen en hij gebruikt alles wat hij vinden kan tegen de ondergrondse demonen.