Bestuur 's werelds gekste cartoonracers en sloop je vrienden met gestoorde wapens in een idioot gevaarlijke arena!
Cel Damage HD is de ultieme lokale multiplayergame. Plof op de bank en ga uit je dak met je vrienden en familie. Oefen je suf in de singleplayerstand, zodat je een voorsprong hebt op je concurrenten!
Cel Damage HD is een heruitgave van de klassieke game Cel Damage: Overdrive. De game is helemaal aangepast en is in High Definition.