Chameneon is een 2D-platformer/runner-spel met een ongelooflijke kleurrijke en mooie pixelart. In het spel heeft een virus de Cyber Space geïnfecteerd en nu is het aan jou om het protocol CHAMENEON te starten. Surf op de neonlijnen in de Cyber Space en versla het virus voordat het te laat is.
Met unieke fysica creëert Chameneon een geweldige uitdaging die een goede precisie en reflexen vereist om deze te overtreffen. Met een eenvoudige maar brute gameplay en een heleboel stadia om door te gaan, wordt je tot het uiterste getest!
Ren, spring, ontwijk en verzamel de Neon Disks om iedereen te laten zien wie de baas is. Het is jouw tijd om te shinen en te viben!