Onthul de geheimen achter de fragmenten van het verleden.
De Volken van de Toren, die sinds het begin der tijden zijn verdeeld, spreken niet langer met elkaar. Maar men zegt dat er op een dag een reiziger zal zijn die de wijsheid vindt om de muren te doorbreken en het evenwicht te herstellen. Verken en ontdek een boeiende wereld in een kleurrijke, poëtische omgeving die is geïnspireerd door de mythe van Babel, waar de mensen hun verleden zijn vergeten. Reis over de eindeloze trappen van een wonderbaarlijk labyrint, onthul een onheilspellende waarheid en ontrafel de geheimen van dit fascinerende universum, waar oude talen zowel het slot als de sleutel zijn.