Welkom in de boeiende wereld van Check and Slash!
Check and Slash is een spannend roguelite-avontuur waar schaakstrategie wordt gecombineerd met snelle actie. Jij bent de koning met een zwaard, en je moet door verschillende kamers vechten tegen de witte stukken en de zwarte stukken bevrijden.