Ananas-radijssalade is een favoriet gerecht van chef-kok Chefy. Hij gaat opnieuw naar de koelkast en wordt op magische wijze getransporteerd naar nieuwe werelden waar hij de ingrediënten moet vinden voor zijn favoriete gerecht!
Overwin samen met Chefy 60 levels vol avontuur en fun! Pak uniek kookgerei op om superkrachten te ontgrendelen, zoals muren beklimmen met een scherp mes, teleporteren met een koekenpan en hoog springen dankzij een kookhamer!
Zoek en verzamel in elk level geheime burgers om nieuwe items te ontgrendelen in de garderobe van de chef.