Download schaken en ontdek hoeveel plezier en voldoening dit strategisch spel kan brengen.
Ben je een schaakmeester of gewoon een beginner? Ongeacht dat, zal je een niveau vinden dat geschikt is voor jouw schaakvaardigheden. Kies uit 10 verschillende moeilijkheidsgraden, train en win!
Als je een hint nodig hebt over hoe je best je volgende zet doet, gebruik dan een Hint. Het scherm zal het stuk en het veld markeren om naar te verplaatsen en je tegenstander te verslaan.