Chess Gambit
In dit spel kom je terecht in een lage polygoon-omgeving waarin kastelen, door de strijd geharde ridders, sterke soldaten en trouwe bisschoppen de ware sterren zijn. Gebruik je beste strategieën om vooruit te komen en verover het kasteel van de koning van je tegenstander!