Chess Ultra biedt je fantastische graphics, een perfecte online* multiplayerstand en een AI die goedgekeurd is door de grootmeesters voor de beste ervaring in het schaken.
Beleef een grote hoeveelheid aan complexe omgevingen en kies uit een verzameling van iconische schaakstukken voor zowel de moderne als de traditionele schaakspeler. Of je nu een beginner of expert bent, Chess Ultra is een game voor spelers van alle leeftijden!