Chicory: A Colorful Tale
Chicory: A Colorful Tale is een top-down avonturengame in een kleurboekwereld waarin je overal op kunt tekenen. Gebruik je schilderkrachten om nieuwe plekken te verkennen, puzzels op te lossen, je vrienden te helpen en de wereld te veranderen!
Er is iets vreselijks gebeurd: Chicory, de superartiest en kwastenmeester, is verdwenen, en samen met haar alle kleur in het land. Het is aan jou, Chicory's grootste fan, om de kwast ter hand te nemen en voor haar in te vallen. Het is een flinke klus... maar je bent er klaar voor! Waarschijnlijk!