Child of Light Ultimate Edition
Ga met Aurora op reis om haar zieke vader en een verloren koninkrijk in de magische wereld Lemuria te redden. Onderweg ontdekt ze dat haar lot mogelijk veel belangrijker is dan ze had gedacht.