Ben jij gek genoeg om deze onderneming aan te gaan?
De vraatzuchtige grijze eekhoorn heeft alle voedselvoorraden van het land gestolen, waardoor de bewoners van het bos met hongersnood worden bedreigd. Ga op een gevaarlijke reis als een eekhoorn-vechtsportmeester – Grey, Cheeks of Red – terwijl je tegen een groot aantal vijanden vecht in een heroïsche poging om het gestolen voedsel terug te krijgen.