Choju Giga Wars
Bescherm je basis, het schip van de maan "Tsukihime", en vernietig de eigenaardige standbeelden die de mysterieuze organisatie "Het Revolutionaire Leger van Robousa" overal heeft neergezet!
"CHOJU GIGA VELDSLAGEN", een wereld waar alles mogelijk is en fascinerende dieren op avontuur gaan!